duminică, 10 ianuarie 2010

Despre viitor. Did you know? ( v. 4)

Salve!

Recent am inceput sa urmaresc materialele postate de cei de la The Economist pe canalul lor de youtube. Recomand cu caldura analizele pe care le realizeaza ei pentru ca aduc claritate si fundamenteaza informatiile prezentate pe surse de incredere.

Am postat mai jos varianta 4 a celebrului videoclip "Did you now?" care prezinta schimbarile majore care ne afecteaza modul de viata in secolul 21, cu date actualizate pentru anul 2009.

Mie mi s-a parut foarte interesant si va recomand cu caldura sa-l vizionati! Numai daca ne gandim ca 1 000 000 de carti sunt publicate anual, si ca, in medie, o persoana citeste intr-o viata cam 840 de volume (12 pe an)...sau ca Barack Obama a reusit sa stringa 55 milioane $ in 29 de zile de campanie pe social media...




In mod evident progresul fantastic in domeniul tehnologiei digitale ne influenteaza comportamentul in moduri suprinzatoare (peste 2 000 000 de televizoare instalate de americani in bai??).

Mi-a atras atentia o intrebare din materialul video prezentat: Credeti ca suntem pregatiti pentru viitor?

Spor si voie buna!

Un comentariu:

  1. Mereu mi s-au parut fascinante filmuletele astea [am vazut editiile anterioare pe la conferinte si apoi le-am cautat si eu]. partea de la sfarsit ca informatia o sa ne fie introdusa in sange...prin cip ul celebru, acolo mi se pare cel mai inspaimantator...dar in 25 de ani..se pot intampla multe.

    RăspundețiȘtergere

Astept cu interes opiniile tale si sper sa gasim impreuna idei cat mai interesante si cat mai utile, precum si cai de a trece la actiune!

Spatiul de mai jos iti apartine in totalitate, foloseste-l cu placere!