joi, 14 mai 2009

Viata in multinationale - The McKinsey Way


O idee foarte buna pentru cei care isi doresc sa ajunga sa lucreze intr-o companie precum McKinsey sau sunt curiosi despre cum functioneaza una dintre cele mai puternice companii din lume specializata pe consultanta de management ar fi sa arunce o privire mai departe.

Am primit astazi un material care se numeste The McKinsey Way - "un manual" care prezinta cateva capitole de viata interna din cadrul companiei. Am mai auzit in trecut despre compania asta, alaturi de Roland Berger sau Boston Consulting Group..insa la o prima rasfoire sunt de-a dreptul impresionat!

Cateva nume de sectiuni: The McKinsey Way Of Selling Solutions, Surviving at McKinsey sau Life After McKinsey ! Devine si mai interesant daca treci peste capitole precum: Surviving On The Road; Take These Three Things with You Wherever You Go; If You Want a Life, Lay Down Some Rules sau The Most Valuable Lesson !

Ce sa mai zic, ma repet - sunt impresionat. jos palaria!

PS Daca sunteti interesati sa vedeti materialul va rog sa lasati un comentariu cu adresa de email si impartasim cu placere din McKinsey Way :)

4 comentarii:

  1. Hey!
    Facand "scouting" pe blogul tau am dat de post-ul asta si...dap...eu as fi interesata de material:D
    Am auzit prima data de ei anul trecut. Au facut un soi de studiu pe piata din Cluj si au chemat AIESEC-eri pentru un focus group.
    M-am si inscris la newsletterul lor, dar sper rusinea mea apuc sa citesc destul de rar.
    Totusi, The McKinsey Way suna interesant.
    Si ca sa inchei folosirea spatiului, iata si adresa mea de e-mail: ioana.constandache@gmail.com.
    Cred ca puteam folosi si mess-ul ;)), dar am vrut sa raspund invitatiei la lectura pe calea asta ;).

    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Te rog trimite-mi si mie materialul la adresa economie.succes@gmail.com.
    Multumes, iti urez mult succes ! Ioana C.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte interesat de aceasta carte. Imi doresc o cariera in consultanta de management, iar aceast material mi-ar fi de un mare ajutor. Te felicit pentru articol! Apropo.. ce parere ai de campania celor de la Cadbury? Ma refer la cea cu ciocolata ROM in ambalaj cu steagul Americii? ;) Genial! george_balogh@yahoo.com e e-mail-ul meu. Iti multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te felicit pentru acest articol! Imi doresc o cariera in consultanta de management, iar aceasta carte mi-ar putea fi foarte utila. As dori sa mi-o trimiti la adresa george_balogh@yahoo.com . Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere

Astept cu interes opiniile tale si sper sa gasim impreuna idei cat mai interesante si cat mai utile, precum si cai de a trece la actiune!

Spatiul de mai jos iti apartine in totalitate, foloseste-l cu placere!