vineri, 24 aprilie 2009

Ideile bune trebuie sa devina realitate !

Imi doresc ca lansarea acestui blog sa fie consemnata ca prima idee buna pe care o postez aici si sper ca intr-o perioada relativ scurta de timp (cateva luni) sa am si primele interactiuni cu cititori care sa confirme ca a fost o idee buna.

Se cade sa explic si motivele pentru care m-am decis sa intru in blogosfera (ca parca asa-i zice). Principalul motiv ar fi acela ca imi doresc sa fac parte dintre oamenii care misca lucrurile inainte, care contribuie la imbunatatirea unei situatii sau, mai concret si mai specific, la imbunatatirea "situatiei" pe care o traim.

In vizunea mea "situatia" poarta numele de Romania iar acest blog reprezinta una dintre modalitatile prin care consider ca pot face ceva inspre a duce lucrurile catre mai bine.

Sunt un optimist si cred ca, in general, "situatia" progreseaza ! Ritmul cu care progreseaza, insa, ma dezamageste si, pe alocuri, ma frustreaza si ma impinge spre actiune.

Sunt si incerc sa ma orientez inspre a fi constructiv in ce spun si ce fac, de aceea mi s-a parut necesar sa adun intr-un loc toate gandurile care ma indeamna sa "construiesc" si sa le impart cu alti oameni care doresc acelasi lucru.

Cu totii generam un volum impresionant de idei in fiecare zi,le verbalizam in dialog cu ceilalti, ne entuziasmam cand ne gandim la "ce-ar putea sa iasa", le notam, le demontam, le uitam sau uneori chiar..le punem in aplicare.

Eu cred ca ideile apar pentru a fi transpuse in realitate si cred ca ideile pot deveni cu adevarat bune si implementabile daca sunt modelate,provocate si, mai ales, impartasite de cat mai multi oameni!

Imi doresc asadar ca blogul acesta sa se transforme intr-o colectie de idei bune din care se poate inspira oricine, in mod liber, si intr-un loc de intalnire al oamenilor care genereaza idei bune ce pot fi implementate, spre beneficiul tuturor.

Cu cat sunt mai multe si cu cat suntem mai multi cu atat mai bine !

Spor si voie buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu interes opiniile tale si sper sa gasim impreuna idei cat mai interesante si cat mai utile, precum si cai de a trece la actiune!

Spatiul de mai jos iti apartine in totalitate, foloseste-l cu placere!