luni, 28 iunie 2010

Revista 22 chiar merita!


Salve!

Am inceput sa citesc de cateva saptamini Revista 22 - auzisem de cativa ani despre ea si despre Grupul pentru Dialog Social insa, pina acum 3 saptamini, nu am avut imboldul necesar sa o cumpar si sa o rasfoiesc.

De altfel, "intalnirea" cu aceasta publicatie a fost intamplatoare si a avut loc intr-un orasel numit Radauti (judetul Suceava), in asteptarea unui maxi-taxi catre Iasi. Nu aveau un numar recent dintr-o revista de business si am zis sa incerc..

Si bine am facut! Drumul de 3 ore pina la Iasi a zburat ca prin minune!

Redactia isi defineste revista ca fiind "un saptaminal independent de analiza politica si actualitate culturala" - dupa ce am urmarit-o timp de 2-3 editii eu o recomand ca fiind o publicatie ce expira un aer de normalitate in mass media romineasca!
Poti gasi analize lucide a vietii politice si economice, interpretari ale climatului extern, recenzii de carte, interviuri cu persoane interesante - un cocktail bine dozat de bun simt, echilibru si dorinta onesta pentru a provoca "dialog social".

V-o recomand cu caldura, merita s-o cititi in format fizic - are un farmec aparte!

Spor si voie buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu interes opiniile tale si sper sa gasim impreuna idei cat mai interesante si cat mai utile, precum si cai de a trece la actiune!

Spatiul de mai jos iti apartine in totalitate, foloseste-l cu placere!