sâmbătă, 19 martie 2011

Citat inspirat pentru vremurile astea

Salve!


Un citat interesant,  gandit parca special pentru a reflecta ce se intampla in perioada asta in lumea araba:
"Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable."
J.F. Kennedy
Mai interesant e ca principiul  se aplica si cand e vorba de conducerea unei organizatii sau in marketing.

In orice organizatie (companie, institutie sau ONG) oamenii oricum discuta si isi dau cu parearea cu privire la situatiile care apar, deciziile care se iau samd. E alegerea managementului daca lasa discutiile  in zona informala (zvonuri, barfe, discutii la cafea).. sau creeaza un context in care discutiile pot avea loc in mod deschis, pot afla eventualele nemultumiri sau solutii si (mai ales) pot face ceva pentru a schimba lucrurile.

Marketerii sunt pusi in fata unei alegeri similare in opinia mea. In fiecare zi au loc zeci de mii de conversatii despre experientele consumatorilor cu produsele de pe piata si fiecare companie poate alege intre a ignora aceste discutii sau a crea un context in care opiniile clientilor sai sunt incurajate, ascultate, analizate si transpuse in schimbari. (cum, de fapt, scopul este sa influentezi  aceste discutii, cred ca ma refer la a avea sau nu o strategie de "social media" :)

Pare ca marketerii se misca mai repede decat managerii, poate minati si de faptul ca au oportunitatea de a aduce mai multi bani in firma. Daca si managerii ar face asta poate ar avea mai multe sanse de a pastra oamenii valorosi in firma. Oare ce-o fi mai important?

Spor si voie buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu interes opiniile tale si sper sa gasim impreuna idei cat mai interesante si cat mai utile, precum si cai de a trece la actiune!

Spatiul de mai jos iti apartine in totalitate, foloseste-l cu placere!