vineri, 19 noiembrie 2010

Youthbank la Iasi!

Salve!

Mi-am dat seama, cu regret, ca nu am mai postat vesti despre cum progreseaza initiativa de a crea Fundatia Comunitara Iasi.. Asadar, ma bucur sa va anunt ca proiectul avanseaza binisor si ca:
- am alcatuit Consiliul Director in format complet
- am selectat un director executiv ambitios si pus pe treaba - Catalin Constantin
- suntem aproape sa obtinem un sediu

Continuam activitatea de stringere de fonduri si speram ca din ce in ce mai multi ieseni care vor sa faca si sa simta o schimbare sa ni se alature. In contextul asta ma bucur sa anunt si ca suntem pe cale sa implementam primul proiect al Fundatiei - YouthBank Iasi!

Programul YouthBank incurajeaza responsabilizarea tinerilor, initiativa civica si contribuie la dezvoltarea comportamentului filantropic al acestora. Programul este administrat de catre un grup de adolescenti, selectati si instruiti in acest scop, si urmareste: constituirea, promovarea si administrarea transparenta a unui fond special destinat proiectelor implementate de catre liceeni.

In toamna asta colegul nostru Mihai Ursache s-a ocupat de promovarea proiectului in liceele iesene si in curand vom cunoaste componenta echipei.

Zilele urmatoare voi reveni si cu o noua stire despre un eveniment ce va avea loc la sfarsitul lunii si sper sa va starnesc interesul incat sa ne sprijiniti!

Spor si voie buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu interes opiniile tale si sper sa gasim impreuna idei cat mai interesante si cat mai utile, precum si cai de a trece la actiune!

Spatiul de mai jos iti apartine in totalitate, foloseste-l cu placere!